Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 30, 2008
Image Size
247 KB
Resolution
1280×800
Thumb

Stats

Views
19,804
Favourites
123 (who?)
Comments
384
×
Supernatural guys by Cataclysm-X Supernatural guys by Cataclysm-X
Sam: "What the hell is that little pink monster with that clock?!"

Dean: "I'm not sure Sam. I find all these little pictograms quite suspicious too."

Sam: "They must be pure evil..."

Dean: "Freaky nasty pictograms. Where is my shotgun!"

Pink Monster: "Plz don't kill me!!!! :noes:"

Dean: "Oh my God, it can talk too!"

Sam: "This can only mean one thing..."

Dean: "Sam, lets go on a hunting trip."


~~~~~~~~~~~~~~~~


Sorry, I became addicted to the Supernatural series :love: couldn't resist!
Do you watch the series too? What's your favourite episode? And which of the 2 guys do you like them most? I can't make a decision!

I'm also sorry I haven't been updating my gallery for a few weeks now. That's nothing like me. Things have been going pretty tough on this side, but I'm back!!! ^_^ You'll see it soon!!!

Have a great Thursday everyone :)
Add a Comment:
 
:iconbrofist12342:
Brofist12342 Featured By Owner Aug 11, 2013
Awwww Little Sammy looks so cute with his hair like that :iconsupertighthugplz:
Reply
:iconshana340:
shana340 Featured By Owner Jul 22, 2011
Supernatural is awesome!! I like them both! i can't choose!
Reply
:icona7xfan666:
A7XFan666 Featured By Owner Dec 31, 2010
Hotnesss!!
Reply
:iconelync:
elync Featured By Owner Jul 10, 2010
Gosh, when I started watching it there was no end to it xD I got addicted, pretty much haha But just like you mentioned, I can't decide who I like the most -both of them are just awesome! :D
Reply
:icondark-magick04:
Dark-Magick04 Featured By Owner Jan 9, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I'm totally obsessed with Supernatural & totally in love with Dean! :love:
Reply
:iconkcraw12:
kcraw12 Featured By Owner Nov 15, 2009
i soooo love supernatural!! majorly obsessed. my friend and i ordered "john windchesters journal" from a nearby book store, we have compettions to see who can remember the most stuff. like deans b'day is Jan 24 and even things like, i can remember all the words to the ritual used in episode, houses of the holy season 2. so yea... i love your drawings on them and i shall steal this picture for my friend. (to show him.) so yea... Season 5 rulz BTW.
i'll shut up now.
Reply
:iconmcspeedy22:
MCspeedy22 Featured By Owner Apr 15, 2009  Hobbyist Photographer
Awesome!! i bet you stare at this all day :lmao:
Reply
:iconjairoxd:
JairoxD Featured By Owner Apr 8, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Jajajajajajajajajajajaa, very original idea..............jajajajajajajalol, I like your gallery......
Reply
:iconakira432:
Akira432 Featured By Owner Jan 24, 2009
Ahaha yeah, this show is like, i don't know but it's like it calls you to watch it everyday and I LOVE Jensen Ackles, Dean, i think he is WAY cutier, and i have seen all the eps, Loser much? Yes, and i own the first and second season box sets. >>
Reply
:iconshe-rocks:
She-Rocks Featured By Owner Dec 20, 2008  Professional Digital Artist
Ahahah!! Great conversation in your desktop Lol
I'm fan of Supernatural too and those guys ... oh mine ...
Thursday in Portugal is sacred! :D
Reply
Add a Comment: